„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Pradžia
lt
en
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Didžiausia Lietuvos loterijų organizatorė „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius. Dvejų metų trukmės sutartis pasirašyta su „Open Agency“.

Egidijus Sys, „Olifėjos“ rinkodaros vadovas, pasakojo, kad konkurse dalyvavo 8 agentūros, o prie laimėtojos „Open Agency“ sėkmės labiausiai prisidėjo faktas, kad agentūra pasirodė stipri skaitmeninėje erdvėje.

„Iki šiol dirbome su dviem partneriais: žiniasklaidos planavimo „Carat“ ir skaitmenine agentūra „iProspect“, o šį kartą ieškojome bendrovės, kuri viską turėtų po vienu stogu ir galėtų pasiūlyti inovatyvius sprendimus skaitmeninėje erdvėje, tai ir nulėmė mūsų pasirinkimą“, – teigė E. Sys, pridurdamas, kad didžiausias augimo galimybes mato būtent skaitmeninėje erdvėje.

Didžiausią dėmesį „Olifėja“ skiria savo prekės ženklams „Teleloto“, „Perlas“ ir tarptautinėms loterijoms „Eurojackpot“ bei „Vikinglotto“.

„Olifėjos“ kūrybinė agentūra – „New!“.

„Čia jokių pokyčių artimiausiu metu neplanuojame“, – pridūrė „Olifėjos“ rinkodaros vadovas.