Didžiausia Lietuvos loterijų organizatorė „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius. Dvejų metų trukmės sutartis pasirašyta su „Open Agency“.
Egidijus Sys, „Olifėjos“ rinkodaros vadovas, pasakojo, kad konkurse dalyvavo 8 agentūros, o prie laimėtojos „Open Agency“ sėkmės labiausiai prisidėjo faktas, kad agentūra pasirodė stipri skaitmeninėje erdvėje.
„Iki šiol dirbome su dviem partneriais: žiniasklaidos planavimo „Carat“ ir skaitmenine agentūra „iProspect“, o šį kartą ieškojome bendrovės, kuri viską turėtų po vienu stogu ir galėtų pasiūlyti inovatyvius sprendimus skaitmeninėje erdvėje, tai ir nulėmė mūsų pasirinkimą“, – teigė E. Sys, pridurdamas, kad didžiausias augimo galimybes mato būtent skaitmeninėje erdvėje.
Didžiausią dėmesį „Olifėja“ skiria savo prekės ženklams „Teleloto“, „Perlas“ ir tarptautinėms loterijoms „Eurojackpot“ bei „Vikinglotto“.
„Olifėjos“ kūrybinė agentūra – „New!“.
„Čia jokių pokyčių artimiausiu metu neplanuojame“, – pridūrė „Olifėjos“ rinkodaros vadovas.